Як організувати хот-Догерн: виробництво та продаж хот-догів. Частина 1
Одним із видів видів бізнесу, що найбільш швидко окупаються і не потребують великих інвестицій, є відкриття точки швидкого харчування - хот-догерні. Що потрібно зробити і як організувати продаж, якщо ви хочете відкрити точку продажу хот-догів?
Бізнес на хот-догах в Україні.
Перші хот-доги в Україні з'явилися на початку 90-х років минулого століття. Ця страва для місцевого населення була в новинку, що дозволило хот-догам швидко завоювати популярність. З тих пір хот-доги міцно зайняли вагоме місце серед продуктів фаст-фуду, потіснивши колись дуже популярні біляші та пиріжки. Сендвіч із сосискою, що є порівняно молодим в Україні, насправді має дуже давню історію. У 1987 році у Німеччині святкували п'ятисотліття хот-догу. З того часу пройшло багато часу, і поступово цей продукт став одним з наймасовіших. У 1994 році у Сполучених Штатах навіть організували Національну раду хот-догів та сосисок, до обов'язків якої входить аналіз якості, дегустація та реклама продукту.
У колишніх радянських республіках до «гарячого собаки» ставлення представників влади не є таким трепетним, як в Америці, але серед населення ця страва набула величезної популярності, а бізнес з виробництва та продажу хот-догів вже протягом багатьох років є дуже вигідним. для підприємців. При зовсім невеликих витратах на відкриття лотка хот-догів, прибуток можна почати отримувати в найкоротші терміни. Також обладнання для приготування хот-догів завжди займає почесне місце у всіх закладах швидкого харчування. Апарати для виробництва хот-догів при низьких енерговитратах мають високу продуктивність, є досить невибагливими у використанні, мають компактний розмір і невелику вагу, що робить їх досить мобільними. Ця їх особливість дозволяє практично в будь-яких місцях відкрити точку продажу хот догів.
Як налагодити виробництво та продаж хот-догів? Як розпочати бізнес?
Так що ж необхідно для відкриття бізнесу з виробництва хот-догів? Організація такого підприємства громадського харчування складається із трьох етапів. Хот-доги є відносно недорогим продуктом фаст-фуду, але все ж таки для їх виробництва потрібні певні вкладення. Але за правильної організації бізнесу, прибуток ви почнете отримувати вже за кілька місяців роботи.Перш, ніж робити капіталовкладення обладнання хот-догерной, слід підготувати бізнес-план з виробництва та продажу хот догов. У ньому треба відобразити місцеві ринкові умови, попит та передбачувану вигоду. У конкретно взятому регіоні та певних умовах бізнес із продажу хот-догів може виявитися збитковим. Тому бізнес-план повинен дати відповідь на головне питання - чи вигідно відкривати виробництво та продаж хот-догів.
Етапи організації бізнесу з виробництва хот-догів.
1. Які документи потрібні для відкриття хот-догерної та продажу хот догів.
Першим етапом у відкритті бізнесу з виробництва хот-догів має стати оформлення дозвільних документів. Витрати на цю процедуру становлять орієнтовно від 400 до 2400 гривень. Що ж потрібно зробити на цьому етапі:
- зареєструватися як приватний підприємець і стати на облік у податковій інспекції;
- договоритися про відкриття точки з адміністрацією того місця, де ви збираєтеся розмістити свій намет (ринок, парк, зоопарк тощо);
- підготувати необхідний пакет документів для санепідстанції. Можуть бути потрібні договір оренди торгової точки, сертифікати відповідності обладнання для виробництва хот-догів, технологічна карта з усіма етапами виробництва продукції: від закупівлі сировини (у вигляді договору з постачальником) до продажу страви, а також сертифікати на продукти, видані ветеринарною службою;
- написати заяву на ім'я головного санітарного лікаря вашого району, який, поряд зі своїми підлеглими, навряд чи обмежиться лише розглядом поданих вами документів, а й організує перевірку вашої точки щодо наявності в ній умивальників та холодильників для зберігання напівфабрикатів. Також комісія перевірить, як видаляються відходи від виробництва, яке ви використовуєте обладнання та багато іншого.
Якщо ви успішно пройдете перевірку, то буде видано перелік допустимих для виробництва та реалізації продуктів у вашій точці швидкого харчування.
Не дивлячись на те, що контакт з представниками СЕС (санітарно-епідеміологічна служба) стоїть останнім у переліку, бажано почати налагоджувати зв'язки в цій організації з самого початку, адже за фактом саме від неї залежить чи буде взагалі працювати ваша точка. бізнесу СЕС і хот-дог предмети не дружні.
Як правило, фінансові витрати на даному етапі не повинні перевищити суму 2400 гривень. Але ця сума може змінюватися в залежності від вартості оренди точки, планах підприємця на реалізацію алкогольної продукції, на яку потрібно отримання додаткового дозволу, та інше. Після отримання дозволу на продаж хот-догів в Україні, починайте наступний етап з відкриття бізнесу.
Про те, що потрібно для відкриття точки з хот-догами і яке обладнання потрібно для продажу хот-догів, читайте у другої частини статті.