Гарантія

Зразок гарантійного талонаНа кожну товарну позицію, яку ми отримуємо, Ви отримуєте гарантійний талон.

На сайті представлене обладнання, що відноситься до класу професійного, тому воно, як правило, без проблем відпрацьовує належний йому гарантійний період і при регулярному технічному обслуговуванні прослужить вам і надалі.

Під гарантійним випадком слід розуміти усунення дефектів та заміну деталей (вузлів), що вийшли з ладу з вини виробника техніки.

Гарантійне обслуговування включає:

  1. Безкоштовна заміна дефектних або деталей (вузлів), що вийшли з ладу, якщо поломка сталася протягом гарантійного періоду та при визначенні нашим спеціалістом ремонту, як гарантійного випадку;
  2. Детальні рекомендації нашого спеціаліста з експлуатації даного виду обладнання;

Здавання обладнання на гарантійний ремонт здійснюється шляхом транспортування виробу транспортом Покупця. Для ремонту великогабаритного обладнання або виїзду в регіони існує можливість виклику нашого сервісного спеціаліста (у такому разі Замовник оплачує витрати на відрядження).

Якщо гарантія не надається: гарантійний ремонт не поширюється на такі випадки:

  • порушення інструкцій з експлуатації техніки, несвоєчасне технічне обслуговування;
  • підключення виробу до електромережі з параметрами, що відрізняються від зазначених в інструкції;
  • при механічних пошкодженнях техніки;
  • при виконанні самостійного ремонту без залучення фахівців компанії постачальника;

УВАГА! Шановні Покупці, перед початком експлуатації обладнання уважно прочитайте інструкцію (у ній викладено всю необхідну інформацію з експлуатації виробу, а також його технічне обслуговування) та використовуйте обладнання лише за прямим призначенням.