Підприємства роздрібної торгівлі

Магазини кулінарії

Їх призначення полягає у реалізації населення напівфабрикатів, кондитерських, кулінарних виробів. Кулінарії, що не мають свого виробництва, є підрозділами інших підприємств, що мають відповідний функціонал: комбінату харчування, їдальні, ресторану. У залі магазину кулінарії можуть розміщуватись 2, 3, 5 або 8 робочих місць.

магазин-кулінаріяНайбільш обґрунтованою є організація в магазинах кулінарії. відділів напівфабрикатів, кулінарної продукції, кондитерського відділу. У першому реалізуються вироби з м'яса, риби, овочеві, круп'яні, які потребують теплової обробки. У відділі готової продукції пропонуються салати, запіканки, паштети, каші, відварені та смажені риба, м'ясо, птиця. Асортимент кондитерського відділу складають пиріжки, торти, тістечка, шоколад, печиво та інші товари. Нерідко при магазинах кулінарії відкриваються кафетерії, в яких можна використати придбану продукцію.

Дрібнороздрібна мережа

До підприємств цього типу відносяться торгові кіоски та розносна торгівля. Реалізація кулінарної продукції дрібнороздрібної мережі пов'язані з певними ризиками. Особливого значення набуває безпека продукції, що забезпечується дотриманням санітарних, інших чинних норм. Якість реалізованих продовольчих товарів має підтверджуватись посвідченнями, що видаються компетентними службами, що містять вичерпну інформацію про партію продукту. Окрім найменування підприємства-виробника, технічних характеристик товару, найважливішими параметрами є терміни виготовлення та кінцеві терміни реалізації, умови зберігання, при недотриманні яких реалізація продукції підлягає забороні.