Вітрини холодильні, теплові, настільні, салат-бари

Всі вітрини зазвичай ділять на два типи:

  1. вітрини, що встановлюються в магазинах;
  2. вітрини, призначені для барів, ресторанів, їдалень та інших подібних об'єктів.

Холодильна вітрина магазину

    Вітрини для магазинів

    Існує багато різновидів цього типу вітрин:

    • стаціонарні підлогові холодильні/морозильні вітрини із зовнішнім/вбудованим холодильним агрегатом;
    • холодильні гірки;
    • острівні бонети, що встановлюються в зонах самообслуговування;
    • холодильні шафи , мають скляні двері;
    • прості торгові стелажі .

    Вітриною можна назвати будь-який об'єкт, що має площину для викладки товарів, що дозволяє покупцеві розглянути і вибрати свідомо чи підсвідомо товар, який сподобався. Вітрина грає важливу роль в оформленні дизайну магазина, надаючи йому свій власний унікальний стиль. І від того як, вона оформлена в чому залежить кількість покупців і товарів, що продаються. Тому власники магазинів прагнуть залучити для оформлення торгових залів професійних дизайнерів. Це дозволяє зробити магазин більш престижним, іміджевим , в який цікаво буде ходити людям з хорошим достатком, а відповідно і з хорошою купівельною спроможністю, забезпечуючи власників магазину додатковим прибутком.

    Дизайнери, що працюють над інтер'єром великих магазинів, особливо супермаркетів, для залучення уваги розбірливих покупців використовують при оформленні торгових залів імпортне обладнання, що має більш привабливий вигляд і поліпшені технічні характеристики. Вони представлені широкій асортиментній лінійкою і дозволяють, використовуючи модульне розміщення, створити єдиний унікальний комплекс, що забезпечує привабливий інтер'єр.

    Торгівельні вітрини можуть виготовлятися з різних матеріалів і їх поєднань. Може бути використаний і кольоровий пластик, і нержавіюча сталь високої якості, і натуральний камінь, і цінні породи дерева.

    А ось господарі дрібних торгових точок віддають перевагу більш доступним за ціною вітрин російського виробництва. Але простота зовнішнього вигляду такого торгового обладнання має свої переваги. Вітрина не відволікає на себе увагу покупця від свого вмісту. І якщо продукт хороший і якісний, залучений саме до нього акцент покупця теж сприятиме зростанню продажів.

    Вітрини для громадського харчування

    В разі установки вітрин в кафе, ресторанах та інших об'єктах громадського харчування до вибору дизайну та характеристик вітрин потрібно поставитися ще з більшою відповідальністю і увагою. Адже якщо магазин клієнти відвідують досить часто, особливо якщо він зручно розташований поруч з будинком або роботою, то кафе і ресторани відвідуються значно рідше. У такі заклади люди приходять з метою відпочити, розважитися, відзначити якусь важливу подію у своєму житті. Тому дуже важливо створити таку затишну і привабливу обстановку, щоб клієнту захотілося приходити сюди знову і знову.

    Різноманітність вітрин, призначених для різних за типом підприємств харчування, дуже велике, це:

      • суші-кейси , призначені для установки в суші-барах;
      • кондитерські вітрини , що пропонують свою продукцію в кав'ярнях і барах;
      • малогабаритні настільні охолоджувані/теплові вітрини для закусочних;
      • вітрини для рибної викладки на льоду для ресторанів, що спеціалізуються на рибних стравах;
      • салат-бари для ресторанів швидкого обслуговування фрі-фло;
      • роздавальні лінії для їдалень.

    Останні два види вітрин мають схожі завдання по функціоналу, але зовні вони сильно відрізняються один від одного. Лінії роздачі виготовляються в основному з скла і неіржавіючої сталі і мають найпростіший дизайн. Салат-бари же, навпаки, мають дуже привабливий декор. Для їх обробки використовується і пластик, і дерево, і навіть, камінь. І на лініях роздач, і в салат-барах продукція зберігається лише кілька годин. Тому дуже важливо оцінити число можливих відвідувачів, щоб мінімізувати кількість зіпсованих продуктів.

    Плануючи модульний склад салат-бару чи лінії роздач, потрібно підібрати співвідношення різних типів модулів (теплових, охолоджуваних, нейтральних) так, щоб не було зон,які зовсім не цікавлять покупців, або зон, біля яких відбувається виникнення черги через відсутність вчасно викладених продуктів або страв. Найкращий варіант, коли кількість використовуваних теплових мармітів дозволяє здійснювати подачу безпосередньо в Гастроємності GN 1/1 прямо з пароконвектомата . Адже перекладання в більш дрібні ємності може завдати шкоди зовнішньому вигляду подається продукту.

    Власникам ресторанів і кафе слід звернути увагу і на інші модулі:

        • скляні вітрини, обладнані охолоджувальною ванноюі що дозволяють збільшити корисний об'єм;
        • охолоджувані вітрини, розміщені на охолоджувальній тумбі і дозволяють максимально використовувати корисну площу;
        • відкриті охолоджувані вітрини, плоске дно яких відмінно підійде для розкладки порційних закусок і кондитерських виробів;
        • теплові вітрини зі склокерамічною поверхнею для викладки випічки, що подається теплою.

    Чи мають свої плюси не тільки на підлогу, але і вбудовані моделі. Вони сприяють створенню неповторного стилю закладу, дозволяють значно заощадити витрачені на придбання устаткування кошти.

    Ще один тип вітрин, використовуваних для підприємств громадського харчування, це спеціалізовані вітрини, призначені для приготування конкретного типу страв. Вони дозволяють бачити весь процес приготування їжі, залучаючи тим самим можливих клієнтів. Це грилі для курей, апарати для виробництва м'якого морозива, шаурми .